Wiedzę na temat marketignu internetowego czerpię głównie z ebooków i blogów. Regularnie korzystam z Twittera. Jest jednak sporo książek na rynku, po które warto sięgnąć i część z nich przedstawiam poniżej. Pogrubieniem zaznaczam te, które szczególnie polecam, czy też te, które miały na mnie silniejszy wpływ. Lista jest uzupełniana na bieżąco i Was też zachęcam do pozostawiania swoich typów w komentarzach!
[Ostatnia aktualizacja listy: 28 kwietnia 2017]
- Content marketing po polsku – Barbara Stawarz 🙂
- Nie każ mi myśleć – Steve Krug
- Growth Hacker Marketing – Ryan Holiday
- Strategia marketingowa – Maciej Tesławski
- Plemiona 2.0 – Seth Godin
- Neuromarketing 2.0 – Jakub Woźniak
- Skuteczne social media – Anna Miotk
- Rework – J. Fried, D. Heinemeier Hansson
- Drive – Daniel H. Pink
- Fast Text – Joanna Wrycza-Bekier
- Opowieści w marketingu – Jacek Szlak
- Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży – dr A.K. Pradeep
- Social media start – Jason Hunt
- Nowe zasady marketingu i PR – David Meerman Scott
- Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku – Michael Hyatt
- Moja Marka. – Hermann H. Wala
- Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić – Chip Heath, Dan Heat
- Zen prezentacji – Garr Reynolds
- Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent – J. Barlow, Claus Moller
- Zaufanie 2.0 – Chris Brogan, Julien Smith
- Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj – Tomek Tomczyk
- Firma 2.0 – Andrew McAfee
- Delivering Happiness – Tony Hsieh
- Bez Marketing – Scott Stratten
- Włącz się do gry – Sheryl Sandberg
- Ekonomia wdzięczności – Gary Vaynerchuk
- W sieci – N.A. Christakis, J.H. Fowles
- Marketing polityczny w internecie – Sergiusz Trzeciak
- Świeże podejście do email marketingu – Paweł Sala
- Socialized! Biznes społecznościowy – Mark Fidelman
- Google Story – D.A. Vise, M. Malseed
- Narracja jako sposób rozumienia świata – Jerzy Trzebiński
- Błysk – Malcolm Gladwell
- Trendologia – James Harkin
- Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie – K. Fog, Ch. Budtz, P. Munch, S. Blanchette
- Zabójczo skuteczne treści internetowe – G. McGovern
- Jak pisać dobre e-maile – N. Flynn, T. Flynn
- Copywriting. Jak sprzedawać słowem – D. Jędrzejewska, R. Niemczyk
- Mądrość tłumu – James Surowiecki
- Webwriting – Joanna Wrycza-Bekier
- Video marketing nie tylko na YouTube – Magdalena Daniłoś
- Treść jest kluczowa – A. Handley, C.C. Chapman
- Inbound marketing – B. Halligan, D. Shah
- Magia słów – Joanna Wrycza-Bekier
- Marketing za przyzwoleniem – Seth Godin
- Kliknij Tu! Siła skutecznego kliknięcia – dr Susan M. Weinschenk
- Persona Branding 2.0 – Dan Schawbel
- Zakamarki marki – Paweł Tkaczyk
- E-marketing. Pakiet startowy – red. J. Królewski, P. Sala
- Biblia e-biznesu 2 – red. Maciej Dutko
- Sztuka rynkologii – Jacek Kotarbiński
- Zarządzanie kryzysem w social media – Monika Czaplicka
- Grywalizacja – Paweł Tkaczyk
- Piękny Styl – Steven Pinker
- Rewolucja z marketing automation – Grzegorz Błażewicz
- W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych – Gary Vaynerchuk
- Marketing wartości – Justyna Bakalarska
- …tak na marginesie strategii – Marek Staniszewski
- Silne marki osobiste zmieniają świat – Agnieszka Walczak-Skałecka
- Nowy PR. Jak internet zmienił public relations – Anna Miotk
Nie sięgnęłam po książkę, którą polecasz? Napisz proszę w komentarzu, a postaram się ją szybciutko zweryfikować i dodać do listy!
Hej, na liście brakuje mi książki „Jesteś Marką” – bardzo wartościowa pozycja o personal brandingu 🙂
Bardzo pomysłowy materiał, programy partnerskie to absolutnie perspektywa w zarabianiu w internecie, pewne z najbardziej dochodowych programów to współczesne finansowe, w jakich są tak imponujące prowizje