Książki o marketingu internetowym i e-biznesie

Wiedzę na temat marketignu internetowego czerpię głównie z ebooków i blogów. Regularnie korzystam z Twittera. Jest jednak sporo książek na rynku, po które warto sięgnąć i część z nich przedstawiam poniżej. Pogrubieniem zaznaczam te, które szczególnie polecam, czy też te, które miały na mnie silniejszy wpływ. Lista jest uzupełniana na bieżąco i Was też zachęcam do pozostawiania swoich typów w komentarzach!

[Ostatnia aktualizacja listy: 28 kwietnia 2017]

  1. Content marketing po polsku – Barbara Stawarz 🙂
  2. Nie każ mi myśleć – Steve Krug
  3. Growth Hacker Marketing – Ryan Holiday
  4. Strategia marketingowa – Maciej Tesławski
  5. Plemiona 2.0 – Seth Godin
  6. Neuromarketing 2.0 – Jakub Woźniak
  7. Skuteczne social media – Anna Miotk
  8. Rework – J. Fried, D. Heinemeier Hansson
  9. Drive – Daniel H. Pink
  10. Fast Text – Joanna Wrycza-Bekier
  11. Opowieści w marketingu – Jacek Szlak
  12. Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży – dr A.K. Pradeep
  13. Social media start – Jason Hunt
  14. Nowe zasady marketingu i PR – David Meerman Scott
  15. Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku – Michael Hyatt
  16. Moja Marka. – Hermann H. Wala
  17. Pstryk. Jak zmieniać, żeby zmienić – Chip Heath, Dan Heat
  18. Zen prezentacji – Garr Reynolds
  19. Klient ma zawsze rację. Reklamacja to prezent – J. Barlow, Claus Moller
  20. Zaufanie 2.0 – Chris Brogan, Julien Smith
  21. Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj – Tomek Tomczyk
  22. Firma 2.0 – Andrew McAfee
  23. Delivering Happiness – Tony Hsieh
  24. Bez Marketing – Scott Stratten
  25. Włącz się do gry – Sheryl Sandberg
  26. Ekonomia wdzięczności – Gary Vaynerchuk
  27. W sieci – N.A. Christakis, J.H. Fowles
  28. Marketing polityczny w internecie – Sergiusz Trzeciak
  29. Świeże podejście do email marketingu – Paweł Sala
  30. Socialized! Biznes społecznościowy – Mark Fidelman
  31. Google Story – D.A. Vise, M. Malseed
  32. Narracja jako sposób rozumienia świata – Jerzy Trzebiński
  33. Błysk – Malcolm Gladwell
  34. Trendologia – James Harkin
  35. Storytelling. Narracja w reklamie i biznesie – K. Fog, Ch. Budtz, P. Munch, S. Blanchette
  36. Zabójczo skuteczne treści internetowe – G. McGovern
  37. Jak pisać dobre e-maile – N. Flynn, T. Flynn
  38. Copywriting. Jak sprzedawać słowem – D. Jędrzejewska, R. Niemczyk
  39. Mądrość tłumu – James Surowiecki
  40. Webwriting – Joanna Wrycza-Bekier
  41. Video marketing nie tylko na YouTube – Magdalena Daniłoś
  42. Treść jest kluczowa – A. Handley, C.C. Chapman
  43. Inbound marketing – B. Halligan, D. Shah
  44. Magia słów – Joanna Wrycza-Bekier
  45. Marketing za przyzwoleniem – Seth Godin
  46. Kliknij Tu! Siła skutecznego kliknięcia – dr Susan M. Weinschenk
  47. Persona Branding 2.0 – Dan Schawbel
  48. Zakamarki marki – Paweł Tkaczyk
  49. E-marketing. Pakiet startowy – red. J. Królewski, P. Sala
  50. Biblia e-biznesu 2 – red. Maciej Dutko
  51. Sztuka rynkologii – Jacek Kotarbiński
  52. Zarządzanie kryzysem w social media – Monika Czaplicka
  53. Grywalizacja – Paweł Tkaczyk
  54. Piękny Styl – Steven Pinker
  55. Rewolucja z marketing automation – Grzegorz Błażewicz
  56. W market[r]ingu, czyli jak nie zginąć w świecie mediów społecznościowych – Gary Vaynerchuk
  57. Marketing wartości – Justyna Bakalarska
  58. …tak na marginesie strategii – Marek Staniszewski
  59. Silne marki osobiste zmieniają świat – Agnieszka Walczak-Skałecka
  60. Nowy PR. Jak internet zmienił public relations – Anna Miotk

Nie sięgnęłam po książkę, którą polecasz? Napisz proszę w komentarzu, a postaram się ją szybciutko zweryfikować i dodać do listy!

Komentarze na temat “Książki o marketingu internetowym i e-biznesie

  1. Bardzo pomysłowy materiał, programy partnerskie to absolutnie perspektywa w zarabianiu w internecie, pewne z najbardziej dochodowych programów to współczesne finansowe, w jakich są tak imponujące prowizje

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *