Content marketing wśród współczesnych trendów e-marketingu

Z przyjemnością mogę Wam pokazać świeżutkie wydanie książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”, która ułatwi poruszanie się w gąszczu nowoczesnych narzędzi marketingowych.

22 rozdziały, a wśród nich jeden całkowicie poświęcony content marketingowi mojego autorstwa, z czego jestem bardzo dumna 😉 Dziś pewnie nieco zmieniłabym jego zawartość, bo książka zaczęła powstawać w 2012 roku, a marketing internetowy zmienia się tak dynamicznie, że wciąż najlepszym źródłem wiedzy o nim pozostaje… oczywiście internet. Ale w książce wydanej przez PWN 33 autorów dzieli się nie tylko wiedzą, ale także swoim doświadczeniem i to jest z pewnością jej największą wartością.

Pieniądze zainwestowane w książkę to nie tylko drogowskaz, który pokazuje jak budować obecność swojej firmy w internecie. Wszystkie tantiemy zostały przeznaczone na cele charytatywne, więc to również pomoc potrzebującym.

 

 

Z książki dowiesz się m.in.:

  • dlaczego Content is The King?
  • czym jest marketing 3.0?
  • dokąd zmierzają social media?
  • jak dbać o klienta w sieci?
  • w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
  • jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
  • jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Książka dostępna jest w księgarniach oraz w sprzedaży internetowej PWN.