Z przyjemnością mogę Wam pokazać świeżutkie wydanie książki „E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy”, która ułatwi poruszanie się w gąszczu nowoczesnych narzędzi marketingowych.
22 rozdziały, a wśród nich jeden całkowicie poświęcony content marketingowi mojego autorstwa, z czego jestem bardzo dumna 😉 Dziś pewnie nieco zmieniłabym jego zawartość, bo książka zaczęła powstawać w 2012 roku, a marketing internetowy zmienia się tak dynamicznie, że wciąż najlepszym źródłem wiedzy o nim pozostaje… oczywiście internet. Ale w książce wydanej przez PWN 33 autorów dzieli się nie tylko wiedzą, ale także swoim doświadczeniem i to jest z pewnością jej największą wartością.
Pieniądze zainwestowane w książkę to nie tylko drogowskaz, który pokazuje jak budować obecność swojej firmy w internecie. Wszystkie tantiemy zostały przeznaczone na cele charytatywne, więc to również pomoc potrzebującym.
Z książki dowiesz się m.in.:
- dlaczego Content is The King?
- czym jest marketing 3.0?
- dokąd zmierzają social media?
- jak dbać o klienta w sieci?
- w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
- jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
- jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
Książka dostępna jest w księgarniach oraz w sprzedaży internetowej PWN.