Zastanawiasz się co możemy razem zrobić? Poniżej znajdziesz zakres naszych kompetencji oraz dwa procesy działania, które dopasowujemy do dojrzałości marketingowej firmy.
Nasze kompetencje content marketingowe
- Budujemy kalendarz wydawniczy i dostarczamy treści na strony internetowe.
- Prowadzimy blogi firmowe.
- Aktualizacja treści na stronie oraz szlif webwritingowy.
- Dostarczamy opisy produktowe dla sklepów internetowych.
- Budujemy persony oraz mapy empatii.
- Planujemy słowa kluczowe oraz intencje pod działania content marketingowe.
- Wspieramy działania SEO poprzez odpowiedni copywriting.
- Doradzamy w zakresie budowy i realizacji strategii content marketingowej – w tym dystrybucji, promocji i recyklingu treści.
Czy wiesz że…
Firmy, które blogują zyskują aż 67% więcej leadów.
Firmy, które blogują mają o 55% większy zasięg!
Firmy B2C, które blogują zyskują aż o 87% więcej leadów niż ich konkurencja!
PROCES COPYWRITERSKI
Jeżeli Twoja firma ma ustaloną precyzyjnie grupę docelową (a najlepiej, jeśli ma zbudowane persony) oraz posiada tematy zbudowane w oparciu o słowa kluczowe, to rozpoczynamy działanie w następującym procesie:
NAPISZ DO NAS I ZAMÓW TREŚCI
PROCES CONTENT MARKETINGOWY
Jeżeli Twoja firma posiada strategię komunikacji (lub jej nie posiada), to pracę nad działaniami content marketingowymi na WWW prowadzimy według następującego procesu:
NAPISZ DO NAS I ZAMÓW TREŚCI
Audyt content marketingowy i konsultacje
Można tworzyć treści i można prowadzić działania content marketingowe. Różnica jest diametralna. Czy robisz to dobrze? Jak poprawić swoje rezultaty? Zrób audyt i osiągaj lepsze wyniki.
Co otrzymujesz?
- Dokument z analizą strony WWW i treści na stronie (dobór treści, audyt webwritingowy, architektura).
- Zalecenia do budowy strategii content marketingowej i wprowadzenia konkretnych zmian.
- 1h konsultacji online z podsumowaniem audytu i omówieniem zaleceń.
Cena: 1 990 pln netto (FV)
NAPISZ I ZAMÓW AUDYT
Szkolenia zamknięte
Potrzebujesz solidnej dawki wiedzy i inspiracji? Gwarantujemy, że na szkoleniu nie tylko podzielimy się wiedzą, ale też zainspirujemy i zmotywujemy uczestników do działania. Wiemy, że znajomość trendów to nie wszystko, jeśli brak nam pozytywnej energii do działania. Wiedzę przekazujemy z zaangażowaniem i robimy wszystko, by uczestników szkolenia zarazić entuzjazmem.
Program szkoleń zamkniętych układany jest zgodnie z potrzebami firmy i uczestników.
Zakres tematów, których się podejmujemy:
• Content marketing, czyli jak konkurować treściami w internecie
• Content marketing w serwisach społecznościowych / Social media marketing
• Copywriting / Copywriting internetowy
• Narzędzia e-marketingu i budowanie obecności marki w Internecie
• Webwriting, czyli jak pisać w internecie
• Budowanie marki firmy oraz marki osobistej w Internecie
Wykłady i wystąpienia publiczne
Występujemy na konferencjach, pracujemy na najlepszych uczelniach w Polsce i przygotowujemy wykłady zamknięte dla firm.
Wiemy, że ludzie lubią się śmiać, dlatego zawsze staramy się tak przekazywać wiedzę, by uczestnicy poczuli się zainspirowani, ale również mieli frajdę z czasu poświęconego na edukację.